Skip to content

Customer Service & Support medewerker

Klanten ontzorgen met onze ICT-oplossingen dat is waar wij dagelijks voor gaan! Onze enthousiaste customer service afdeling willen wij op korte termijn versterken met een nieuwe collega. Is dat iets voor jou?

 

Wat doe je als customer service & support medewerker?

Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten met gebruikersvragen en/of bij het verhelpen van verstoringen. Een belangrijke rol als “visitekaartje” van ons bedrijf.

Een greep uit wat jij nodig hebt om te starten als
customer service & support medewerker

  • Allereerst een grote dosis enthousiasme
  • Je helpt graag anderen; collega’s en klanten
  • Voor een goed telefoongesprek met een klant draai jij je hand niet om
  • Jij wil alles leren over onze bijzondere software
  • Sterker nog; je bent nooit uitgeleerd en kunt met nieuw opgedane kennis groeien binnen TSD
  • Samenwerken doe je op kantoor en zeker ook met collega’s die elders werken via de digitale mogelijkheden van vandaag
  • MBO+/HBO werk- en denkniveau (door opleiding of ervaring)
  • Luisteren, spreken, lezen en schrijven kun je in het Nederlands en in het Engels
  • Je bent geïnteresseerd in de ICT wereld

Zin in ICT in het Groen?

Ben jij enthousiast geworden door deze vacature en denk je dat de rol van customer service & support medewerker bij TSD bij je past? Stuur dan zo snel mogelijk een e-mail met jouw persoonlijke verhaal en CV naar solliciteren@tsd.nl.

Als onze verhalen op elkaar aansluiten, nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek.
Heb je eerst nog vragen die je wilt stellen, neem dan gerust telefonisch contact op met Liesbeth Geerdink of Marloes Wolters. Ons telefoonnummer (038) 850 50 50