Klanten ontzorgen met onze ICT-oplossingen dat is waar wij dagelijks voor gaan! Onze enthousiaste customer service afdeling willen wij op korte termijn versterken met een nieuwe collega. Is dat iets voor jou?
Wat doe je als customer service & software specialist?
Als customer service & software specialist heb je een belangrijke rol als “visitekaartje” van ons bedrijf. Niet alleen ben je de eerste gesprekspartner voor klanten maar je staat hen ook bij met de eerste adviezen en/of hulp bij het werken met onze software. In deze rol werk je nauw samen met je collega’s binnen het CS team, maar ook met specialisten van andere afdelingen zoals bijvoorbeeld R&D. Een belangrijke rol als “visitekaartje” van ons bedrijf.
Een greep uit wat jij nodig hebt om te starten als
customer service & software specialist
- Allereerst een grote dosis enthousiasme
- Je helpt graag anderen; collega’s en klanten
- Voor een goed telefoongesprek met een klant draai jij je hand niet om
- Jij wil alles leren over onze bijzondere software
- Sterker nog; je bent nooit uitgeleerd en kunt met nieuw opgedane kennis groeien binnen TSD
- Samenwerken doe je op kantoor en zeker ook met collega’s die elders werken via de digitale mogelijkheden van vandaag
- MBO+/HBO werk- en denkniveau (door opleiding of ervaring)
- Luisteren, spreken, lezen en schrijven kun je in het Nederlands en in het Engels
- Je bent geïnteresseerd in de ICT wereld
Zin in ICT in het Groen?
Ben jij enthousiast geworden door deze vacature en denk je dat de rol van customer service & software specialist bij TSD bij je past? Stuur dan zo snel mogelijk een e-mail met jouw persoonlijke verhaal en CV naar solliciteren@tsd.nl.
Als onze verhalen op elkaar aansluiten, nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek.
Heb je eerst nog vragen die je wilt stellen, neem dan gerust telefonisch contact op met Liesbeth Geerdink of Marloes Wolters. Ons telefoonnummer (038) 850 50 50.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.